Značky

Služby

logo

logo

Ford představil nový, plně elektrický Explorer, navržený a vyrobený v Evropě

Skvělé plně elektrické SUV je tady. Připravené na dobrodružství. Ikonický design. Působivý dojezd. Rychlé nabíjení. S vynikajícím komfortem a konektivitou nové generace. Zažívejte dobrodružství jako nikdy předtím. Představujeme Ford Explorer.

Ford představil nový, plně elektrický Explorer, navržený a vyrobený v Evropě

Nový crossover Explorer spouští novou vlnu odvážných, ikonických elektromobilů, které vycházejí z amerických kořenů značky Ford a jsou určeny pro Evropu.

Plně elektrický Explorer s nejmodernějším palubním systémem, 15palcovou pohyblivou obrazovkou, bezdrátovou integrací aplikací a vyspělými asistenčními systémy nabízí vynikající digitální uživatelskou zkušenost. Součástí promyšlených odkládacích prostor v interiéru, které přijdou vhod při nejrůznějších dobrodružstvích, je skrytá schránka nebo 17litrová středová konzola s dostatkem místa třeba na notebook.

Explorer je první z vlny nových inovativních elektromobilů značky Ford a otevírá cestu k naprostému přerodu značky Ford v Evropě. Crossover střední třídy nabízí pět míst k sezení ve dvou řadách sedadel a je vybaven vším potřebným k rodinným cestám za dobrodružstvím.

Plně elektrický Explorer byl zkonstruován v Německu, kde se bude také vyrábět. Celé posádce nabízí vynikající digitální uživatelskou zkušenost. K nejzajímavějším novým prvkům výbavy patří rozměrná pohyblivá dotyková obrazovka SYNC Move, online infotainment s akustikou přizpůsobenou interiéru, bezdrátová integrace aplikací a pokročilé asistenční technologie.

Díky koncepci připravené na dobrodružství a objemu zavazadlového prostoru přibližně 470 litrů v pětimístné konfiguraci je nejnovější elektromobil značky Ford ideální pro objevování města i odlehlejších oblastí. Do 17litrové konzoly mezi řidičem a spolujezdcem se vejde 15palcový notebook. Ukládání a přepravu menších i větších předmětů usnadňuje také skrytá schránka a bezdotykové ovládání pátých dveří.

S futuristickým designem exteriéru koresponduje ultramoderní interiér s prémiovými materiály a moderními prvky, jako jsou výrazně tvarovaná sportovní sedadla nebo sofistikovaný soundbar, jaký by bylo možné očekávat spíše v revolučním koncepčním automobilu než v sériově vyráběném rodinném voze. To vše je spojeno se schopností rychlého nabíjení z 10 na 80 % za pouhých 25 minut a přístupem k 500 000 nabíjecích míst (od příštího roku) po celé Evropě.

Virtuální testovací jízda v novém voze Ford Explorer: https://driveelectricexplorer.com/

Další informace naleznete na webových stránkách našich poboček:

Ford Autospol Uherské Hradiště - www.ford-uh.cz

Ford Auto Viki Zlín - www.autoviki.cz 

 

Kontakty

Martin Kolaja
vedoucí prodeje Ford Autospol Uherské Hradiště
tel.: +420 778 499 882
email: kolaja@ford-uh.cz

Radek Paštěka
vedoucí prodeje Ford Auto Viki Zlín
tel.: +420 739 646 955
email: sale@autoviki.cz

Zdroj obrázky: https://www.fordmedia.cz/

Zdroj texty: https://www.fordmedia.cz/ , https://www.ford.cz/

logo

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.