Značky

Služby

logo

logo

Nový Kodiaq již brzy

Oblíbené SUV ŠKODA KODIAQ se už brzy ukáže s omlazenou tváří. Dobrodružná povaha mu však samozřejmě zůstane. Jeho hlavním vnějším poznávacím znakem bude oproti stávající verzi výraznější maska chladiče a nové provedení světlometů. KODIAQ dostává přední LED světlomety, které společně s mlhovými světly vytváří „čtyřokou“ světelnou grafiku. V kombinaci se vzpřímenější a nově také šestihrannou maskou chladiče přináší tyto prvky modernizovanému vozu ještě dobrodružnější tvář než doposud.

Nový Kodiaq již brzy

Další výraznou novinkou je upravený přední nárazník, který je po obou stranách orámovaný prvky ve tvaru písmene L. Vyznačuje se širším centrálním přívodem vzduchu a dekory v barvě hliníku. Na zádi opět najdeme světlomety s typickou grafikou ve tvaru písmene C, i ty jsou tentokrát užší a ostřeji řezané než u předchůdce. Omlazený KODIAQ naváže na úspěšné předchozí provedení, kterého ŠKODA od jeho představení v roce 2016 prodala přes 600 000 kusů. První velké SUV mladoboleslavské značky položilo základy aktuální paletě SUV modelů ŠKODA.

Poznačte si tedy do svých kalendářů termín 13. 4. 2021 a udělejte si poznámku: Představení ŠKODA KODIAQ.

 

logo

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.