Značky

Služby

logo

logo

Servis

Skladník Renault

Pin Lokalita: Uherské Hradiště
Hodiny Typ úvazku: Plný úvazek
KnihaKontakt: t.prochazka@jih2000.cz
Náplň práce
  • objednávání, příjem a výdej náhradních dílů a příslušenství
  • prodej náhradních dílů přes pult
  • naskladňování dílů na příslušnou skladovou pozici
  • komunikace se servisním oddělením a se zákazníky
Požadujeme
  • pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup k práci
  • uživatelskou znalost PC
  • samostatnost
  • ŘP sk. B
  • technický přehled o autech
  • zkušenosti z automotive výhodou
Nabízíme
  • práci na dobu neurčitou
  • možnost přeškolení na lakýrníka a přípraváře
  • motivující finanční ohodnocení
  • firemní oděv
  • závodní stravování
  • využití zaměstnanecké ubytovny
  • opravy vlastních vozidel se slevou
  • výhodný pronájem nových vozidel
  • výhodný telefonní tarif nejen pro zaměstnance, ale i rodinné příslušníky

Životopisy zasílejte na e-mail: t.prochazka@jih2000.cz

Zasláním životopisu uchazeči souhlasí se zpracováním osobních údajů.

Dotaz

Zaujala vás tato pozice? No tak to je skvělé! Pošlete nám životopis a domluvíme si pohovor!

Poslat životopis

logo

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.