Značky

Služby

logo

logo

Světová premiéra nového modelu Tayron: Všestranné SUV nabídne až sedm sedadel

Nové SUV pro evropský trh: Tayron je po modelu Touareg druhé největší SUV značky Volkswagen v Evropě. 

Světová premiéra nového modelu Tayron: Všestranné SUV nabídne až sedm sedadel

Důkladně promyšlený všestranný automobil: extrémně prostorná zadní část interiéru pro cestující i zavazadla, pět nebo na přání sedm sedadel a nejvyšší přípustná hmotnost přívěsu až 2,5 tuny. Inovativní plug-in hybridní pohon: Tayron eHybrid nabízí suverénní výkonovou charakteristiku a díky dojezdu na elektřinu více než 100 km zvládne každodenní provoz jako elektromobil. Předprodej v České republice bude zahájen na přelomu října a listopadu.

Již brzy v EURO CAR Zlín : Nový Tayron

Již brzy v ARAVER CZ : Nový Tayron

zdroj: https://www.volkswagen.cz/znacka/tiskove-zpravy/4538-svetova-premiera-noveho-modelu-tayron-vsestranne-suv-nabidne-az-sedm-sedadel

logo

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.